0
Van Hesp Naar Hunk

Van Hesp Naar Hunk

Een kleine aanpassing van jouw gedrag maakt wonderen in jouw gezondheid!

EEN NIEUWE EDITIE START OP 03/09/2022

INSCHRIJVINGEN STARTEN op zaterdag 16 juli.

Beperkte plaatsen beschikbaar.

Kostprijs: 320 euro

In aanbieding tot 31/07 aan 295 euro

ENKEL VOOR LEDEN VAN CROSSFITMOVES en CROSSFIT LINKEROEVER!

Van Hesp Naar Hunk is een 8 weken challenge ontstaan na de transformatie van de Coppens broers in het tv programma: “Het lichaam van Coppens”. Staf en Mathias slaagden er in om in 8 weken tijd hun lichaam om te vormen tot een lichaam van fotomodellen met een sixpack. Ze volgden een strak eetschema opgesteld door Marlies op in combinatie met krachttrainingen en HIIT cardio training.

Lees hier 1 van de artikels

Met enkel hard trainen kom je er helaas niet.

In de transformatie van Staf en Mathias bleek nog maar eens hoe groot de impact van voeding was tijdens hun traject.

Door middel van persoonlijk voedingsadvies in combinatie met CrossFit ben ook jij in staat om slechts in 8 weken je vetpercentage te verlagen, je prestaties te verbeteren en een blijvend gezond eetpatroon te ontwikkelen. We gaan iets milder te werk met als doel een blijvend resultaat.

HOE VAAK MOET JE SPORTEN?

We verwachten dat je minstens 3 dagen per week komt sporten bij CrossFit Moves of CrossFit Linkeroever. Daarnaast nog 1 dag in de week een cardiotraining op nuchtere maag.

HOE GAAN WE VAN START?

Nadat je bent ingeschreven, verwacht ik je op zaterdag 03/09 van 9u – 12u in de box van CrossFit Moves voor het opmeten van je lichaamssamenstelling adhv een bodyscan. Je neemt je vooraf ontvangen infobundel via mail afgedrukt mee. We stellen een reëel doel voorop en passen je eetschema aan volgens je huidige lichaamssamenstelling en het doel dat je kan bereiken. Er wordt tevens ook een “VOOR” foto van je genomen door de fotograaf.

Nadat de bodyscan en de foto’s zijn genomen, zitten we (rond 11u30) samen voor de algemene uitleg.

Je leert de andere groepsleden kennen. Samen krijgen jullie de uitleg hoe je je eetschema moet opvolgen. Aan de hand van deep learning krijg je meer inzicht hoe voeding de werking van je lichaam kan beïnvloeden.

HOE ZIT HET MET MIJN OPVOLGING?

Je kan dagelijks van maandag tem vrijdag terecht met je vragen in de gesloten Facebook groep.

Op de Van Hesp Naar Hunk Facebook pagina wordt wekelijks een recept of extra tips en tricks en meer info over de werking van je lichaam gepost. Dit versterkt het groepsgevoel en zorgt voor een hogere motivatie.

Zoomsessies:

De zoom meetings gaan door online samen met de andere groepsleden. Ik geef aanpassingen in je eetschema voor de komende week. Zo gaan we ook intermittent fasting integreren en passen we de hoeveelheid koolhydraten en eiwitten aan volgens je noden en progressie. Bij elke zoom meeting komt een nieuw topic aan bod zodat je ook meer bij leert over de impact van een verstoord bioritme op je vetverbranding en prestaties, de werking van je darmen en een low grade inflammation,…

De zoom meetings worden opgenomen en in de groep gepost. Zo kan je het op een later moment beluisteren als je er niet live bij kan zijn.

Zaterdag 10/09 om 8u

Woensdag 21/09 om 20u

Individuele opvolgmomenten:

Je kan er terecht met je specifieke vragen. Er wordt tevens ook een bodyscan genomen om je progressie op te volgen. HOU DEZE DATA VRIJ ZODAT JE DE BODYSCANS NIET MIST. Dit is waardevolle informatie waarmee we je voedingsschema verder kunnen finetunen

zaterdag 01 oktober  (van 9u tot 13u beschikbaar houden, een richtuur wordt later mee gegeven)

zaterdag 29 oktober (van 9u tot 13u beschikbaar houden, een richtuur wordt later mee gegeven)

Live sessies:

Workshop intermittent cold: 08/10 voormiddag gegeven door Intermittent Living coaches Johan de Coninck en Ansje Coart @antwerprehabtraining

Workshop intermittent breath: 15/10 9u – 9u45 @crossfitMoves

WAT IS DE KOSTPRIJS?

De kostprijs voor het hele traject voedingsbegeleiding, 5/7 coaching, 2 zoomsessies, 3 bodyscans en 2 live workshops intermittent living bedraagt 320 euro. Vergeet ook niet om je 3 maand abonnement bij CrossFit Moves of CrossFit Linkeroever af te sluiten.

Print Friendly, PDF & Email

3 Reacties

  • Reageer
    Sasja
    27/10/2022 om 16:12

    Marlies brengt een volledig verhaal van Intermittent Living en dit is ontzettend waardevol voor elk persoon. Ze begeleidt je tot het introduceren van de juiste en noodzakelijke prikkels in je leven en laat zien dat het eigenlijk niet zo moeilijk is. Niet twijfelen, maar inschrijven!

  • Reageer
    Tine
    28/10/2022 om 11:11

    Meer dan gelukkig dat ik beslist heb mee te doen aan VHNH. Fysiek ben ik er op vooruitgegaan maar, niet te vergeten, ook mentaal. Het heeft me zo’n ongelooflijke boost gegeven. Ready to kick ass again!

  • Reageer
    Stephanie
    29/10/2022 om 17:22

    Ik heb tijdens dit traject enorm veel geleerd. Het groepsgebeuren werkt heel motiverend en na 8 weken voel ik mij klaar om op mijn eentje de aangeleerde zaken verder te zetten. Enerzijds heb ik vlot vooruitgang geboekt met mijn persoonlijke doelstellingen (voor mij afvallen, je kiest zelf je specifieke doelstellingen en Marlies past je schema daarop aan) maar ik heb nog veel meer voordelen ontdekt voor mijn lijf. Ik heb veel meer energie, mijn prikkelbare darmen zijn mooi tot rust gekomen (ik heb bijna nooit pijn meer ipv dagelijks na mijn eten te moeten gaan liggen door de krampen) en sporten gaat mij veel vlotter af nu ik van mijn suikerafhankelijkheid af ben.

    Verder zijn doorheen het traject ook verschillende Intermittent Living prikkels geïntroduceerd wat voor mij volledig nieuw was.

    Marlies geeft niet gewoon een schema dat je ‘moet’ volgen, je krijgt de uitleg over waarom iets van belang is en welke impact voedsel en prikkels op je lichaam hebben. Dit zorgde er voor mij voor dat ik beter gemotiveerd was om de nodige aanpassingen te maken en voor mij het belangrijkste, mijn aanpassingen hebben eigenlijk nooit echt als ‘diëten’ aangevoeld. Hierdoor is het voor mij nu zelfs vanzelfsprekend om de nieuwe manier van eten gewoon te blijven volgen.

    Wat ik ook erg positief vind is dat de focus ligt op gezondheid en welzijn. Er wordt helemaal geen nadruk gelegd op dingen ‘moeten’ doen of op aan welk tempo je je doelstellingen behaalt. Successen worden gevierd maar als het even minder gaat dan is dit ook ok en leer je om vooral ook niet te hard te zijn voor je zelf.

    Ik heb mijn einddoel nog niet behaald maar heb er het volle vertrouwen in dat dit over een aantal maanden wel het geval zal zijn.

Laat een reactie achter