Voedingsadvies

Gezonde eetgewoontes inslijpen

Als voedingsadviseur maak ik je binnen de drie maanden gezonde eetgewoontes eigen. Niet alleen voor een slanker figuur en om gewicht te verliezen, ook en vooral om je energiepeil te verhogen én de positieve effecten op je gezondheid.

cottage cheese radijs komkommer salade

Onze eerste afspraak (1 uur, 100 euro)

Tijdens het eerste gesprek neem ik alle tijd om te luisteren naar jouw verhaal. Ik wil alles weten over jouw levensstijl, slaappatroon, je dagschema en je huidige eetgewoontes.

Heb je al diëten achter de rug en wat waren de ervaringen? Kamp je met bepaalde voedselallergieën zoals lactose- of glutenintolerantie? Heb je problemen met oncontroleerbare vreetbuien?

Samen bekijken we welke slechte eetpatronen we moeten omvormen. Een gezond voedingspatroon zonder honger en energiedipjes vormt ons hoofddoel. Daarnaast leggen we extra nevendoelen vast. Wil je kilo’s verliezen? Wil je vooral aan je figuur werken? Wil je sportieve topprestaties leveren? Wil je extra spieren?

Aan de hand van een bodyscan en een weging brengen we heel wat lichaamsparameters in beeld: je gewicht, je spiermassa, je vetpercentage,…


Jouw persoonlijk eetschema

Tijdens de eerste afspraak werk ik meteen een individueel dagschema met gericht voedingsadvies uit. Ik zoek naar pure, gezonde en natuurlijke alternatieven die passen binnen jouw dagopbouw.

Optioneel voor 135 euro verwerk ik uw nieuwe dagschema in een overzichtelijke bundel met heel wat extra tips en alternatieve gerechten op jouw maat.


Optionele opvolging: iedere twee weken op consultatie (20 min, 30 euro)

Elke twee weken ontmoeten we elkaar voor een consultatie van 20 minuten. Aan de hand van een nieuwe bodyscan kijken we naar de evolutie sinds je vorig bezoek.

Iedere consultatie ontvang je na een bodyscan een individueel gezondheidsrapport zodat je de vooruitgang ook in cijfers kan volgen. We bespreken hoe het loopt en sturen bij waar nodig.

In de eerste plaats zijn deze consultatie positieve inspiratie- en motivatiemomenten om door te zetten. Ingeslepen gewoontes verander je niet zomaar. In het begin vraagt dit wat inspanningen, nadien loopt het vanzelf.

Kies je voor een opvolgtraject van 3 maanden, dan kan je in de tussenperiodes terecht voor vragen via mail.

Wanneer je langer persoonlijke begeleiding nodig hebt dan drie maanden, dan kan dit uiteraard ook. Bij emotionele eetproblemen verhogen we mogelijks de frequentie van tweewekelijkse consultaties naar wekelijkse ontmoetingen.


Combineren met sport?

Voor de beste resultaten adviseren we om voedingsadvies te combineren met crossfit.  Je bent volledig vrij om hier al dan niet op in te gaan. Wanneer je dit wenst, stemmen we de afspraken op elkaar af.

Zet vandaag nog de stap naar gezonde eetgewoontes. Maak je afspraak.